nedelja, 22. julij 2012

Modrijani pravijo: Ti, ti, ti moja rožica :)


TI MOJA ROŽICA

Le kdo ne bi poznal simpatičnih modrih smrkcev, ki nas razveseljujejo že od leta 2000 in se imenujejo unikatno MODRIJANI! Ja, govorim o štirih včasih malo trmastih navihancih, ki nosijo imena: Blaž, Rok, Peter in Franjo. Letos tečejo po poti 12 letnega delovanja.

Pred kratkim so izdali novi CD z naslovom Ti, moja rožica, ki je postal lanskoletni poletni hit, katerega so prvič zaigrali na Keblju.



Vsak dan dokazujejo, da so fantje iz pravega testa in da so se leta 2000 zbrali skupaj pravi ljudje, ki diha skupaj, ustvarja in nagaja ter razveseljuje.

Na novi zgoščenki boste našli pod pisce melodij Blaža, Petra in Roka.

Blaž je sodeloval z Jožetom Galičem pri pesmih: Ti, moja rožica, S teboj. Sam je zapisal pesem Pomigaj malo.
Peter je sodeloval z priznano tekstopisko gospo Vero Šolinc s katero sta sestavila vižo: Tri lepe stvari.
Rok in Jože Galič sta zapisala pesem: Kar je dobri Bog združil.
Rok in Fanika Požek sta zapisala vižo, ki jo je z Modrijani zapel mladi Aleks Fras. Pesem nosi naslov: Babica, hvala ti!

Na zgoščenki najdemo še tri krasne duete z Čuki so zapeli: Daj mi poljub, z Janom Plestenjakom so zapeli Narodno zabavno himno - V dolini tihi ter z Vero Šolinc in Branetom Klavžarjem - Muzikantovo srce.

Pesmi, ki so še na zgoščenki so: Naše življenje,  Kje so tisti mladi fantje, Ladja plove, Ni ljubezni brez solza.

LETOŠNJA NOČ MODRIJANOV 2012 BO V CELJSKI DVORANI GOLOVEC V 
ČETRTEK 25.10.2012 IN V PETEK 26.10.2012 OB 20.00! OBA DNEVA BOSTA IMELA ENAK SCENARIJ. 

Karte se naj bi začele prodajati ta teden. Spremljajte uradno facebook stran od Modrijanov in boste izvedeli vse informacije!




Uživajte v pesmi: Ni ljubezni brez solza!


Ter v največjem hitu: TI MOJA ROŽICA! :)



Fantje kličejo MODRI POZDRAV! :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar